Oznámení o přerušení dodávky elektrické energie (09.06.2021 od 07:00 do 17:00)
Datum konání: 9. 6. 2021
Oznámení o přerušení dodávky elektrické energie (09.06.2021 od 07:00 do 17:00)
Paní ředitelka MŠ Venkov sděluje, že od pondělí 10. května bude obnoven provoz naší MŠ pro všechny děti.
Datum konání: 14. 5. 2021
Firma: TOPENÁŘSKÝ SERVIS s.r.o. a společenství kominíků a topenářů.
Bude provádět v naší obci revize kotlů na tuhá paliva. Dále pak provádí revize, kontroly a čištění komínů, kontroly kotlů na plynná paliva.
Termín revizí a kontrol se uskuteční v PÁTEK dne 14.5.2021
Zájemci se mohou objednat telefonicky na telefonním čísle: 608 748 989
TOPENÁŘSKÝ SERVIS s.r.o
Malá Morávka 287, 793 36
IČO: 04346971
Identifikační čísla spolupracujících subjektů: 04346971, 05104815, 02138115, 02695308
Datum konání: 1. 5. 2021
V naší obci bude dr. Dvořák očkovat psy proti vzteklině
v sobotu 1. 5. od 11.30 do 12.00 hodin u autobusové zastávky/na chodbě OU.
Cena jednoduché vakcíny - 120,- Kč, kombinované 250,- Kč.
Nezapomeňte na očkovací průkaz pro psa a roušku pro majitele!
MVDr. Marek Dvořák, tel. 516 437 624, mobil 602 556 996.
S ohledem na šíření onemocnění COVID 19 na pracovištích Městského úřadu Tišnov jsme na Odboru stavebního řádu a Odboru územního plánování přijali od 14. dubna 2021 opatření, o kterých chceme Vás a Vaše občany informovat.
V rámci protiepidemických opatření upřednostňujeme písemný, elektronický či telefonický kontakt před osobním, což napomáhá snížit riziko nákazy jak klientů úřadu a osob v jejich okolí, tak zaměstnanců úřadu. Osobně vyřizujte jen nezbytné záležitosti. Kontakty všech zaměstnanců MěÚ Tišnov včetně úředních hodin a dalších aktuálních informací o chodu úřadu naleznete na webových stránkách města Tišnov https://www.tisnov.cz/urad/mestsky-urad. Pro účely online komunikace s úřady si občané mohou zřídit datovou schránku na jakékoliv pobočce Czech POINT.
Doručování písemností lze v souladu s právními předpisy učinit prostřednictvím poštovní přepravy, nebo elektronicky do datové schránky města Tišnov, IDDS: qzjbhat, nebo na elektronickou adresu podatelny epodatelna@tisnov.cz, podrobnosti na https://www.tisnov.cz/urad/elektronicka-podatelna. Písemná podání nebo ústní podání do protokolu může osobně klient učinit každý pracovní den v rámci úředních hodin podatelny. Písemné podání je také možné kdykoli bez omezení vhodit do schránky na budově MěÚ, nám. Míru 346. Doporučujeme klientům uvádět v písemnostech kontaktní telefonní číslo nebo e-mail.
Pokud klient dospěje k rozhodnutí, že nemůže svoji věc řešit výše uvedeným způsobem, ale chce na odboru vykonat osobní návštěvu, je nezbytné rezervovat si přesný termín a čas schůzky, kdy bude příslušným pracovníkem očekáván. V případě nepřítomnosti se pracovníci odboru vzájemně zastupují.
Rezervační systém MěÚ Tišnov je dostupný na adrese https://www.tisnov.cz/urad/rezervacni-system. Rezervaci schůzky můžete na stejném místě zrušit a uvolnit tak místo jinému klientovi. Rezervaci je také možné učinit telefonicky. Systém umožňuje pracovníkovi úřadu předem klienta kontaktovat na zadané telefonní číslo nebo e-mail. Po úspěšně provedené rezervaci tedy můžete být kontaktováni pracovníkem úřadu k upřesnění účelu schůzky pro přípravu materiálů. Z dosavadních zkušeností vyplývá, že dotazy nebo požadavky klientů mnohdy nevyžadují osobní návštěvu úřadu a pracovník požadavek klienta vyřeší písemně nebo telefonicky. Proto naše pracoviště tento způsob preferuje, neboť i klientům rezervace předem přinese úsporu času při čekání ve frontě a mnohdy i cestovní náklady.
Pokud klient jako účastník správního řízení chce nahlédnout do správního spisu, postupuje na základě poučení a informací uvedených v písemnosti správního orgánu, jež mu byla doručena do vlastních rukou nebo prostřednictvím úřední desky. Na základě rezervace nebo jiné domluvy s pracovníkem úřadu se dostaví v dohodnutý den a hodinu na úřad a bude mu výkon práva umožněn.
Při osobní návštěvě budov Městského úřadu Tišnov připomínáme, že platí ve smyslu nařízení vlády ČR povinnost nosit respirátor FFP2 nebo nano roušku chránící ústa i nos. Ihned po vstupu do budovy je klient povinen provést dezinfekci rukou z instalovaných bezdotykových dávkovačů a po celou dobu pobytu v budově dodržovat minimální odstup 2 m od jiných návštěvníků i zaměstnanců úřadu. Porušením vládního nařízení se návštěvník vystavuje vykázání z úřadu bez odbavení.
Děkujeme za pochopení a trpělivost v této složité době. Zavedenými změnami se snažíme najít komunikační cestu příznivou pro všechny, tedy klienty i zaměstnance úřadu. V příloze přikládáme kontaktní údaje MěÚ Tišnov a všech pracovníků Odboru stavebního řádu a Odboru územního plánování. Prosíme o zpřístupnění uvedených informací Vašim občanům dle zvyklostí ve Vaší obci.
Bc. Soňa Matušková, vedoucí Odboru stavebního řádu
Ing. Alena Doležalová, vedoucí Odboru územního plánování
V Tišnově dne 14. dubna 2021
Adresa: Městský úřad Tišnov, nám. Míru 111, 666 19 Tišnov
telefon (spojovatelka): 549 439 711
GSM (T-Mobile): 776 586 408, 776 850 544 (dovoláte se ke spojovatelce)
ID datové schránky: qzjbhat
Elektronická adresa podatelny epodatelna@tisnov.cz
Kontaktní údaje pracovníků Odboru stavebního řádu a Odboru územního plánování Městského úřadu Tišnov, budova Nám. Míru 346 (nad Poliklinikou):
ODBOR STAVEBNÍHO ŘÁDU
Vedoucí | Bc. Soňa Matušková | 549 439 719 | sona.matuskova@tisnov.cz |
Administrativa | Hana Dospíšilová | 549 439 750 | hana.dospisilova@tisnov.cz |
Referentka SÚ | Petra Cíková | 549 439 754 | petra.cikova@tisnov.cz |
Referentka SÚ | Ing. Dana Kratochvílová | 549 439 751 | dana.kratochvilova@tisnov.cz |
Referentka SÚ | Ivana Havlišová | 549 439 753 | ivana.havlisova@tisnov.cz |
Referentka SÚ | Ing. Monika Svobodová | 549 439 748 | monika.svobodova@tisnov.cz |
Referentka SÚ | Ing. Michaela Trdá | 549 439 758 | michaela.trda@tisnov.cz |
Referentka SÚ | Petra Muselíková Vladíková | 549 439 761 | petra.muselikova@tisnov.cz |
ODBOR ÚZEMNÍHO PLÁNOVÁNÍ
Vedoucí | Ing. Alena Doležalová | 549 439 755 | alena.dolezalova@tisnov.cz |
Referentka OÚP | Ing. Hana Červenková | 549 439 757 | hana.cervenkova@tisnov.cz |
Referentka OÚP | Ing. Natálie Konečná | 549 439 733 | natalie.konecna@tisnov.cz |
Administrativa, památková péče | Bc. Eva Patloková | 549 439 749 | eva.patlokova@tisnov.cz |
Územně analytické podklady | Mgr. Pavel Lunda | 549 439 732 | pavel.lunda@tisnov.cz |
Závazná stanoviska OÚP | Ing. Daniela Koudelková | 549 439 765 | daniela.koudelkova@tisnov.cz |
V důsledku protiepidemických opatření bylo dne 30. 3. 2021 vydáno oznámení o prodloužení možnosti sečíst se online až do 11. 5. 2021.
Pokud se někdo nesečte online, bude od 17. 4. do 11. 5. 2021 vyplňovat listinný formulář. Od 14. 4. 2021 začne distribuce oznámení s termínem, kdy bude těmto domácnostem formulář doručen. Samotné formuláře začnou sčítací komisaři doručovat od 17. 4. 2021. Vyzvednout si formulář bude také možné na kontaktních místech sčítání zřízených na vybraných pobočkách České pošty a krajských správách Českého statistického úřadu. Jména a čísla průkazů sčítacích komisařů, seznam sčítacích obvodů v obci a adresy kontaktních míst bude možné zjistit a případně i vytisknout na webu https://scitani.ceskaposta.cz.
Z důvodů epidemické situace byla možnost sečíst se online prodloužena do 11. 5.
Připomínáme, že v sobotu 27. 3. začíná Sčítání lidu 2021, které je povinné pro občany České republiky a trvalým pobytem na území státu a cizince, kteří mají v ČR trvalý nebo přechodný pobyt nad 90 dnů.
Nejvhodnější je vkládat svá data pomocí počítače, tabletu nebo mobilu, a to buď prostřednictvím elektronického sčítacího formuláře na webu www.scitani.cz, nebo pomocí mobilní aplikace Sčítání21 dostupné v Google Play a App Store..
Pokud na sčítání využijete elektronický formulář, máte na jeho vyplnění čas od 27. března do 9. dubna.
Jestliže využijte listinné podání, čas na vyplnění a poslání máte od 17. dubna do 11. května.
Datum konání: 27. 3. 2021
Vážení občené,
naše obec se připojí k akci Hodina Země a to v sobotu 27. 3. 2021, kdy na jednu hodinu (20.30-21.30) bude vypnuto veřejné osvětlení a nasvícení kapličky.
Tato akce slouží k uvědomění si ohrožení našeho světa klimatickou krizí způsobenou zejména používáním fosilních paliv – uhlí, ropy, zemního plynu. Symbolickým zhasnutím dáváme najevo, že nám ochrana klimatu není lhostejná.
Akci můžete podpořit i ve svých domovech vypnutím světel a všech zbytných elektrických spotřebičů.
Datum konání: 23. 3. 2021 - 24. 3. 2021
Oznamujeme občanům, že ve dnech 23.-24. 3. 2021 budou probíhat odečty elektroměrů.
Pokud máte nepřístupný elektroměr, zaznamenejte stav elektroměru a umístěte na viditelné místo.
EG.D. (dříve E.ON Distribuce)