Změna velikosti písma

Fulltextové vyhledávání

Drobečková navigace

Úvod > Aktuality

Aktuality


 

Informace pro občany k epidemii koronaviru COVID-19

Vážení občané,

z důvodu rozšíření infekce koronavirem COVID-19 (SARS-CoV-2) do České republiky zde uvádíme odkazy na oficiální zdroje, kde najdete informace o aktuální situaci a jak se chovat.

Další informace zde budou aktualizovány...

Změna v nošení ochranných prostředků od 25. 2. 2021

Vzory formulářů pro opuštění místa trvalého pobytu v souvislosti s usnesením vlády č. 216 ze dne 26. 2. 2021

Všem osobám se s účinností ode dne 25. února 2021 od 00:00 hod. do odvolání tohoto mimořádného opatření zakazuje pohyb a pobyt bez ochranných prostředků dýchacích cest (nos, ústa), kterým je respirátor nebo obdobný prostředek (vždy bez výdechového ventilu) naplňující minimálně všechny technické podmínky a požadavky (pro výrobek), včetně filtrační účinnosti alespoň 95 % dle příslušných norem, které brání šíření kapének, a to:

  1. ve všech vnitřních prostorech staveb, mimo bydliště nebo místo ubytování (např. hotelový pokoj),
  2. na všech ostatních veřejně přístupných místech v zastavěném území obce, kde dochází na stejném místě a ve stejný čas k přítomnosti alespoň 2 osob vzdálených od sebe méně než 2 metry, nejedná-li se výlučně o členy domácnosti.
  3. dále v prodejnách, provozovnách služeb, zdravotnických zařízeních, zařízení sociálních služeb, v prostředcích veřejné dopravy, na nástupišti, v přístřešku a čekárně veřejné dopravy, v motorových vozidlech, ledaže se v motorovém vozidle nachází pouze osoby z jedné domácnosti, s výjimkou dětí od 2 do 15 let, které i na těchto místech mohou nosit ochranné prostředky.

Celé znění najdete zde.

Prodloužení nouzového stavu od 15. 2. 2021 na dobu 14 dní

Podle usnesení vlády ČR ze dne 14. 2. 2021 se prodlužuje nouzový stav v souvislosti s epidemií viru SARS CoV-2 od 15. 2. 2021 na dobu 14 dní. Více se dovíte zde.

Zůstávají v platnosti pravidla pro pátý stupeň PES. 

Očkování pro seniory 80+

Prodloužení nouzového stavu v souvislosti s epidemií viru SARS CoV-2 (23. 12. 2020)

 Vláda ČR podle čl. 6 odst. 2 ústavního zákona č. 110/1998 Sb., o bezpečnosti České republiky, prodlužuje do 22. ledna 2021 nouzový stav.

Dřívější usnesení vlády z 20. 11., 14. 12. a 17. 12. se prodlužují do 26. 12. do 23.59. Vláda s účinností od 24. prosince 2020 od 00:00 hod. povoluje cesty na shromáždění pořádané církví nebo náboženskou společností a účasti na něm v čase od 24. prosince 2020 od 23:00 hod. do 25. prosince 2020 do 01:59 hod.

Pátý stupeň PES bude platit od 27. prosince.

Vláda s účinností ode dne 27. prosince 2020 od 00:00 hod. do dne 10. ledna 2021 do 23:59 hod.

I. zakazuje volný pohyb osob na území celé České republiky v době od 21:00 hod. do 04:59 hod. s výjimkou:

  1. cest do zaměstnání a k výkonu podnikatelské nebo jiné obdobné činnosti a k výkonu povinnosti veřejného funkcionáře nebo ústavního činitele,
  2. výkonu povolání,
  3. výkonu činností sloužících k zajištění
    a) bezpečnosti, vnitřního pořádku a řešení krizové situace,
    b) ochrany zdraví, poskytování zdravotní nebo sociální péče,
    c) veřejné hromadné dopravy a další infrastruktury,
    d) služeb pro obyvatele, včetně zásobování a rozvážkové služby,
  4. neodkladných cest, jejichž uskutečnění je nezbytně nutné i v nočních hodinách z důvodu ochrany života, zdraví, majetku nebo jiných zákonem chráněných zájmů,
  5. venčení psů do 500 metrů od místa bydliště,
  6. účasti na hromadné akci dovolené podle bodu VI tohoto krizového opatření,
  7. cest zpět do místa svého bydliště;

II. zakazuje volný pohyb osob na území celé České republiky v době od 05:00 hod. do 20:59 hod. s výjimkou:

  1. cest do zaměstnání a k výkonu podnikatelské nebo jiné obdobné činnosti a k výkonu povinnosti veřejného funkcionáře nebo ústavního činitele,
  2. nezbytných cest za rodinou nebo osobami blízkými,
  3. cest za účelem nákupu zboží a služeb nebo poskytnutí služeb, včetně zajištění potřeb osob příbuzných a blízkých, zajištění péče o děti, zajištění péče o zvířata, odkládání odpadu,
  4. cest za účelem zajištění zboží a služeb podle bodu 3 pro jinou osobu (např. dobrovolnictví, sousedská výpomoc),
  5. cest do zdravotnických zařízení a zařízení sociálních služeb, včetně zajištění nezbytného doprovodu příbuzných a osob blízkých, a do zařízení veterinární péče,
  6. cest za účelem vyřízení neodkladných úředních záležitostí, včetně zajištění nezbytného doprovodu příbuzných a osob blízkých,
  7. výkonu povolání nebo činností sloužících k zajištění
    a) bezpečnosti, vnitřního pořádku a řešení krizové situace,
    b) ochrany zdraví, poskytování zdravotní nebo sociální péče, včetně dobrovolnické činnosti,
    c) individuální duchovní péče a služby,
    d) veřejné hromadné dopravy a další infrastruktury,
    e) služeb pro obyvatele, včetně zásobování a rozvážkové služby,
    f) veterinární péče,
  8. cest za účelem pobytu v přírodě nebo parcích a sportování na venkovních sportovištích,
  9. cest do vlastních rekreačních objektů a pobytu v nich,
  10. cest za účelem vycestování z České republiky,
  11. účasti na svatbě, prohlášení osob o tom, že spolu vstupují do registrovaného partnerství, a pohřbu, v počtu ne vyšším než 15 osob, a návštěvy hřbitova,
  12. cest za účelem účasti na vzdělávání včetně praxí a na zkouškách,
  13. cest za účelem voleb do orgánů zdravotních pojišťoven,
  14. účasti na shromáždění konaném v souladu s bodem IV,
  15. účasti na hromadné akci dovolené podle bodu VI,
  16. cest zpět do místa svého bydliště;

III. nařizuje

  1. omezit pohyb na veřejně přístupných místech na dobu nezbytně nutnou a pobývat v místě svého bydliště s výjimkou případů uvedených v bodech I a II,
  2. omezit kontakty s jinými osobami na nezbytně nutnou míru,
  3. pobývat na veřejně přístupných místech nejvýše v počtu 2 osob, s výjimkou
    • členů domácnosti,
    • zaměstnanců vykonávajících práci pro stejného zaměstnavatele,
    • osob společně vykonávajících podnikatelskou nebo jinou obdobnou činnost,
    • osob, které společně konají činnost, ke které jsou povinny podle zákona, a je tuto činnost nezbytné konat ve vyšším počtu osob,
    • dětí, žáků a studentů při poskytování vzdělávání ve školách či školských zařízeních, a zachovávat při kontaktu s ostatními osobami odstup nejméně 2 metry, pokud to je možné,
  4. zaměstnavatelům využívat práci na dálku, pokud ji zaměstnanci mohou vzhledem k charakteru práce a provozním podmínkám vykonávat v místě bydliště;

IV. omezuje právo pokojně se shromažďovat podle zákona č. 84/1990 Sb., o právu shromažďovacím, ve znění pozdějších předpisů, tak, že každý účastník je povinen mít ochranný prostředek dýchacích cest (nos, ústa), který brání šíření kapének

Informacemi o plošném antigenním testování na COVID-19 a odběrových místech - JMK - 16. 12. 2020

 Nechci COVID pod stromeček - jdu na test

Opatření od pondělí 23. 11. 2020

Od pondělí 23. 11. 2020 se přechází na stupeň 4!

Opatření od pondělí 23. 11. 2020 

 

 

Aktualizace 21. 10. 2020

Informace k zajištění léčivých přípravků během státem nařízené karantény:

Jak si zajistit léky v karanténě

 

Aktualizace 18. 5. 2020

Nastává období postupného rozvolňování přijatých opatření

Podmínky se budou opět překotně měnit, sledujte proto média a výše uvedené oficiální weby.

Jednoduchá opatření zůstávají stále platná:

  • nošení roušek venku v přítomnosti 2 osob a více s dodržením odstupu min. 2 metry, v budovách a v prostředcích veřejné dopravy
  • stálé dodržování osobní hygieny - časté mytí rukou, desinfekce rukou při vstupech do obchodů, na úřady, po použití služeb veřejné dopravy apod.

 

Nakládání s odpadem v době nouzového stavu a karantény

Vážení spoluobčané,

nakládání s odpadem v době nouzového stavu a karantény, má svá zvláštní pravidla, protože odpad může být zdrojem přenosu infekce.

Dbejte na maximální míru ochrany a osobní hygienu při nakládání s odpady.

Použité roušky, rukavice a kapesníčky ukládejte do plastového pytle. Ten odkládejte uzavřený do směsného komunálního odpadu. V žádném případě je nedávejte do tříděného sběru.

Žádné odpady NEODKLÁDEJTE mimo kontejnery a popelnice. 

Pokud nejste nakaženi ANI V NAŘÍZENÉ karanténě – nakládejte se svými odpady jako doposud – třiďte odpady tak, jak jste zvyklí.

Osoby v karanténě odpad nyní NETŘÍDÍ! Hrozil by přenos infekce.  Jste-li v karanténě, odkládejte veškeré odpady do pevného plastového pytle, případně do dvou slabších pytlů. Po naplnění (nejpozději však do 24 hodin) pytel pevně zavažte a na povrchu ošetřete dezinfekčním prostředkem. Poté jej můžete odložit do popelnic a kontejnerů na směsný odpad.

Vážení spoluobčané, všichni se snažte minimalizovat celkový objem a množství odpadů, které není v současné době nutné produkovat.

Chovejte se zodpovědně nejen sami k sobě a svému okolí, ale také k všem lidem, kteří pro nás zajišťují nakládání s odpady.

EKOKOM_LETAK_PANDEMIE_A4NA SIRKU_SMALLSIZE.JPG

 

Modrá linka nabízí psychickou podporu a pomoc v těkých situacích. Potřebujete podporu a pomoc pro zvládnutí svého trápení? Prožíváte těžké životní období? Cítíte se osaměle, máte strach nebo úzkosti ze současné situace? Potřebujete se poradit, jak řešit obtížnou životní situaci?

Modrá linka nabízí služby krizové pomoci po telefonu, skype, emailu či chatu.modra-linka-logo.png
Telefon: +420 731 197 477 nebo +420 608 902 410 (denně od 9 do 21 hodin)
Online chat: chat.modralinka.cz (denně od 12 do 21 hodin)
Skype: modralinka
Email: help@modralinka.cz

Cena volání je dle tarifu volajícího. Služba je anonymní, důvěrná a kontakt probíhá s odborným pracovníkem, vyškoleným v krizové intervenci.

Více informací najdete na www.modralinka.cz

 

Omezení provozu OÚ v rámci nutných protiepidemických opatření

Žádáme občany, aby v zájmu ochrany zdraví svého a obecného kontaktovali obecní úřad telefonicky (kontakty), elektronickou cestou, službami České pošty nebo vkládali svá podání do instalované schránky OÚ. 

Osobní návštěvu OÚ omezte na vyřízení nezbytných záležitostí.

Děkuji za pochopení

Tomáš Urban

starosta obce

 

nov_koronavirus_informace1.png jak_snit_riziko_nakaen_koronavirem1.png koronavirus_na_pravou_mru1.jpg

Informace z JMK [pdf] (9. 3. 2020)

2020025 KU JmK - letak A4 koronavirus B.PNG

 


Publikováno 2. 3. 2020 16:51

Městský úřad Tišnov je již pro občany otevřený v obvyklém režimu

Městský úřad Tišnov je již pro občany otevřený v obvyklém režimu, ale v zájmu ochrany zdraví doporučujeme pečlivě zvažovat každou návštěvu úřadu a zejména využívat rezervační systém nebo si schůzku vždy předem domluvit.

Otevření MU Tišnov v obvyklých hodinách


Publikováno 22. 2. 2021 13:15

Formulář pro samoodečet stavu vodoměru

Datum konání: 30. 12. 2020

Z důvodu trvající mimořádné situace žádáme občany o nahlášení stavu vodoměru k 30. 12. 2020 prostřednictvím 

  1. formuláře, který jste dostali do schránky, a který můžete vhodit do hnědé schránky na OU nebo v úřední hodiny na OU;
  2. nebo formuláře, který si můžete stáhnout zde a po vyplnění a uložení jej můžete zaslat e-mailem na adresu ou@hlubokedvory.cz.

Formulář samoodečet stavu vodoměru ke stažení (docx)

Starší občané s obtížným přístupem k vodoměru mohou požádat o odečet starostu na tel. č. 774 982 155.

Žádáme o odpovědný přístup k tomuto řešení odečtu vodoměrů a děkujeme za pochopení.

Osobní údaje budou zpracovány výhradně pro potřebu evidence spotřeby vody dle podmínek GDPR obce.


Autor: Starosta TU Publikováno 18. 12. 2020 16:11

Plán svozů komunálního odpadu v roce 2021

Plán svozů komunálního odpadu v roce 2021 (XLSX)


Publikováno 23. 12. 2020 20:07

Svoz komunálního odpadu o vánočních svátcích

Datum konání: 24. 12. 2020

Vážení občané,

ve čtvrtek 24. 12. 2020 proběhne standardní svoz komunálního odpadu.


Autor: TU Publikováno 23. 12. 2020 11:02

Uzavření obecního úřadu o vánočních svátcích a v novém roce

Vážení občané,

ve dnech 28.12. 2020 a 4. 1. 2021 bude OÚ uzavřen.

Děkujeme za pochopení a přejeme všem krásné vánoční svátky!

Uzavření obecního úřadu o vánočních svátcích a na nový rok


Publikováno 22. 12. 2020 19:50

Sdělení Finančního úřadu JMK - pomoc při vyplnění daňových přiznání k dani z nemov. věcí

V měsíci lednu 2021 budou mnozí občané podávat daňové přiznání k dani z nemovitých věcí. Finanční úřad pro Jihomoravský kraj si je vědom toho, že tato akce je každoročně spojená s kumulací poplatníků na podatelnách a také na odborných odděleních územních pracovišť FÚ JMK.

Vzhledem k současné epidemiologické situaci tomuto chtějí předcházet, ovšem současně se nebrání poskytováním služeb poplatníkům jako doposud (zejména pomoci s vyplněním daňového přiznání k dani z nemovitých věcí). Toho by chtěli docílit především prostřednictvím telefonické komunikace, kdy na určených telefonních číslech, které najdete v Informace a pomoc s vyplněním daňových přiznání k dani z nemov. věcí, budou poplatníkům k dispozici pracovníci majetkových daní, kteří zodpoví veškeré dotazy týkající se daně z nemovitých věcí, nebo spojí poplatníky přímo na pracovníky spravující konkrétní poplatníky (tedy své správce daně). Telefonicky rovněž pomůžou poplatníkům s vyplněním daňového přiznání, přičemž se s poplatníkem dohodne forma pomoci, a to v takové míře, aby nebyla nutná návštěva finančního úřadu, nebo jeho územního pracoviště, respektive aby bylo možné přiznání poslat poštou, elektronicky prostřednictvím daňového portálu, případně je podat prostřednictvím sběrného boxu.


Publikováno 21. 12. 2020 17:15

Inzerát: Obec Hluboké Dvory přijme pracovníka údržby obce a veřejné zeleně

Inzerát na pracovníka údržby obce

Ke stažení v pdf.


Publikováno 10. 12. 2020 16:33

Pomoc seniorům v období nouzového stavu - Oblastní charita Tišnov

Oblastní charita Tišnov nabízí pomoci pro občany, ať už pro rizikové skupiny ohrožené nákazou koronavirem nebo pro ty, kteří museli zůstat doma v karanténě nebo už se s koronavirem léčí, případně pro jejich blízké, o které se jinak běžně sami starají. Nabízí možnost zajištění nákupu nebo dovoz léků, ať vlastními pracovníky nebo zprostředkováním dobrovolnické pomoci.

Pomoc seniorům.png

Občané, kteří potřebují poradit nebo uklidnit v této složité situaci, se mohou telefonicky obracet na Linku důvěry Oblastní charity Blansko


Publikováno 2. 11. 2020 18:43

Oznámení výměny vodoměrů

Ve dnech 15. 9. až 18. 9. 2020 bude ve Vašich domech/bytech probíhat výměna vodoměrů a následné odečty koncového stavu na vodu. Žádáme Vás o umožnění přístupu do Vašich bytů a o uvolnění prostoru před vodoměry, pro usnadnění montáže měřidel. Vaše přítomnost je nutná.

Přítomný odběratel při provedení výměny obdrží potvrzení obsahující zaznamenaný stav měření odebraného vodoměru a u nově osazeného vodoměru jeho číslo, a zaznamenaný stav. Zároveň budou s majiteli nemovitostí sepsány smlouvy o dodávce pitné vody.

Obec je rozdělena do 4 zón, kde každá zóna představuje výměnu v jednom dni (viz.obrázek a pdf). Žádáme o dodržení termínu. Budete-li přesto potřebovat změnit den, pak prosím volejte na 774 982 155 (starosta).

zóny-výměny-vodoměrů.png

Výměna bude probíhat cca od 8.00. Přesnější časy výměny pro jednotlivé jednotky budou upřesněny - pořád se však jedná o časy orientační.

Vodoměry, které byly instalovány před rokem, nebudou vyměňovány (č.p. 61, 62 a 63).

Výměnu vodoměrů provádí firma HAKO CZ spol. s.r.o., Předklášteří.

Děkujeme za pochopení a spolupráci.


Publikováno 8. 9. 2020 11:16