Změna velikosti písma

Fulltextové vyhledávání

Drobečková navigace

Úvod > Aktuality

Aktuality


 

Úřední hodiny v době dovolené 2021

Datum konání: 26. 7. 2021 - 8. 8. 2021

Ve dnech 26. 7. a 2. 8. 2021 jsou zrušeny úřední hodiny z důvodu čerpání dovolené.

V případě neodkladných záležitostí pište na email ou@hlubokedvory.cz, úřední záležitosti posílejte na email podatelna@hlubokedvory.cz, nebo využijte elektronickou podatelnu.

Běžná agenda bude vyřízena po skončení dovolené.

Děkujeme za vstřícnost a pochopení a přejeme všem občanům klidné léto a odpočinutí.

Tomáš Urban


Publikováno 19. 7. 2021 16:59

Oznámení o přerušení dodávky elektrické energie

Datum konání: 9. 6. 2021

Oznámení o přerušení dodávky elektrické energie (09.06.2021 od 07:00 do 17:00)


Publikováno 20. 5. 2021 18:22

Informace z MěÚ Tišnov - využívání rezervačního systému pro kontaktování OSŘ a OÚZ

S ohledem na šíření onemocnění COVID 19 na pracovištích Městského úřadu Tišnov jsme na Odboru stavebního řádu a Odboru územního plánování přijali od 14. dubna 2021 opatření, o kterých chceme Vás a Vaše občany informovat.

V rámci protiepidemických opatření upřednostňujeme písemný, elektronický či telefonický kontakt před osobním, což napomáhá snížit riziko nákazy jak klientů úřadu a osob v jejich okolí, tak zaměstnanců úřadu. Osobně vyřizujte jen nezbytné záležitosti. Kontakty všech zaměstnanců MěÚ Tišnov včetně úředních hodin a dalších aktuálních informací o chodu úřadu naleznete na webových stránkách města Tišnov https://www.tisnov.cz/urad/mestsky-urad. Pro účely online komunikace s úřady si občané mohou zřídit datovou schránku na jakékoliv pobočce Czech POINT.

Doručování písemností lze v souladu s právními předpisy učinit prostřednictvím poštovní přepravy, nebo elektronicky do datové schránky města Tišnov, IDDS: qzjbhat, nebo na elektronickou adresu podatelny epodatelna@tisnov.cz, podrobnosti na https://www.tisnov.cz/urad/elektronicka-podatelna. Písemná podání nebo ústní podání do protokolu může osobně klient učinit každý pracovní den v rámci úředních hodin podatelny. Písemné podání je také možné kdykoli bez omezení vhodit do schránky na budově MěÚ, nám. Míru 346. Doporučujeme klientům uvádět v písemnostech kontaktní telefonní číslo nebo e-mail.

Pokud klient dospěje k rozhodnutí, že nemůže svoji věc řešit výše uvedeným způsobem, ale chce na odboru vykonat osobní návštěvu, je nezbytné rezervovat si přesný termín a čas schůzky, kdy bude příslušným pracovníkem očekáván. V případě nepřítomnosti se pracovníci odboru vzájemně zastupují.

Rezervační systém MěÚ Tišnov je dostupný na adrese https://www.tisnov.cz/urad/rezervacni-system. Rezervaci schůzky můžete na stejném místě zrušit a uvolnit tak místo jinému klientovi. Rezervaci je také možné učinit telefonicky. Systém umožňuje pracovníkovi úřadu předem klienta kontaktovat na zadané telefonní číslo nebo e-mail. Po úspěšně provedené rezervaci tedy můžete být kontaktováni pracovníkem úřadu k upřesnění účelu schůzky pro přípravu materiálů. Z dosavadních zkušeností vyplývá, že dotazy nebo požadavky klientů mnohdy nevyžadují osobní návštěvu úřadu a pracovník požadavek klienta vyřeší písemně nebo telefonicky. Proto naše pracoviště tento způsob preferuje, neboť i klientům rezervace předem přinese úsporu času při čekání ve frontě a mnohdy i cestovní náklady.

Pokud klient jako účastník správního řízení chce nahlédnout do správního spisu, postupuje na základě poučení a informací uvedených v písemnosti správního orgánu, jež mu byla doručena do vlastních rukou nebo prostřednictvím úřední desky. Na základě rezervace nebo jiné domluvy s pracovníkem úřadu se dostaví v dohodnutý den a hodinu na úřad a bude mu výkon práva umožněn.

Při osobní návštěvě budov Městského úřadu Tišnov připomínáme, že platí ve smyslu nařízení vlády ČR povinnost nosit respirátor FFP2 nebo nano roušku chránící ústa i nos. Ihned po vstupu do budovy je klient povinen provést dezinfekci rukou z instalovaných bezdotykových dávkovačů a po celou dobu pobytu v budově dodržovat minimální odstup 2 m od jiných návštěvníků i zaměstnanců úřadu. Porušením vládního nařízení se návštěvník vystavuje vykázání z úřadu bez odbavení.

Děkujeme za pochopení a trpělivost v této složité době. Zavedenými změnami se snažíme najít komunikační cestu příznivou pro všechny, tedy klienty i zaměstnance úřadu. V příloze přikládáme kontaktní údaje MěÚ Tišnov a všech pracovníků Odboru stavebního řádu a Odboru územního plánování. Prosíme o zpřístupnění uvedených informací Vašim občanům dle zvyklostí ve Vaší obci.

Bc. Soňa Matušková, vedoucí Odboru stavebního řádu

Ing. Alena Doležalová, vedoucí Odboru územního plánování

V Tišnově dne 14. dubna 2021

 

Kontaktní údaje

Adresa: Městský úřad Tišnov, nám. Míru 111, 666 19 Tišnov

telefon (spojovatelka): 549 439 711

GSM (T-Mobile): 776 586 408, 776 850 544 (dovoláte se ke spojovatelce)

ID datové schránky: qzjbhat

Elektronická adresa podatelny epodatelna@tisnov.cz

 

Kontaktní údaje pracovníků Odboru stavebního řádu a Odboru územního plánování Městského úřadu Tišnov, budova Nám. Míru 346 (nad Poliklinikou):

ODBOR STAVEBNÍHO ŘÁDU

Vedoucí Bc. Soňa Matušková 549 439 719 sona.matuskova@tisnov.cz
Administrativa Hana Dospíšilová 549 439 750 hana.dospisilova@tisnov.cz
Referentka SÚ   Petra Cíková 549 439 754 petra.cikova@tisnov.cz
Referentka SÚ   Ing. Dana Kratochvílová 549 439 751 dana.kratochvilova@tisnov.cz
Referentka SÚ   Ivana Havlišová 549 439 753 ivana.havlisova@tisnov.cz
Referentka SÚ   Ing. Monika Svobodová 549 439 748 monika.svobodova@tisnov.cz
Referentka SÚ   Ing. Michaela Trdá 549 439 758 michaela.trda@tisnov.cz
Referentka SÚ  Petra Muselíková Vladíková  549 439 761  petra.muselikova@tisnov.cz

 

ODBOR ÚZEMNÍHO PLÁNOVÁNÍ

Vedoucí Ing. Alena Doležalová 549 439 755 alena.dolezalova@tisnov.cz
Referentka OÚP Ing. Hana Červenková 549 439 757 hana.cervenkova@tisnov.cz
Referentka OÚP  Ing. Natálie Konečná 549 439 733 natalie.konecna@tisnov.cz
Administrativa, památková péče  Bc. Eva Patloková 549 439 749 eva.patlokova@tisnov.cz
Územně analytické podklady  Mgr. Pavel Lunda 549 439 732 pavel.lunda@tisnov.cz
Závazná stanoviska OÚP Ing. Daniela Koudelková 549 439 765 daniela.koudelkova@tisnov.cz 

 


Publikováno 19. 4. 2021 18:13

Sčítání lidu 2021 začíná již tuto sobotu 27. 3.

Z důvodů epidemické situace byla možnost sečíst se online prodloužena do 11. 5.

Připomínáme, že v sobotu 27. 3. začíná Sčítání lidu 2021, které je povinné pro občany České republiky a trvalým pobytem na území státu a cizince, kteří mají v ČR trvalý nebo přechodný pobyt nad 90 dnů.

Nejvhodnější je vkládat svá data pomocí počítače, tabletu nebo mobilu, a to buď prostřednictvím elektronického sčítacího formuláře na webu www.scitani.cz, nebo pomocí mobilní aplikace Sčítání21 dostupné v Google Play a App Store..

Pokud na sčítání využijete elektronický formulář, máte na jeho vyplnění čas od 27. března do 9. dubna.

Jestliže využijte listinné podání, čas na vyplnění a poslání máte od 17. dubna do 11. května.

Více informací najdete zde!


Publikováno 25. 3. 2021 22:18

Městský úřad Tišnov je již pro občany otevřený v obvyklém režimu

Datum konání: 4. 3. 2021

Městský úřad Tišnov je již pro občany otevřený v obvyklém režimu, ale v zájmu ochrany zdraví doporučujeme pečlivě zvažovat každou návštěvu úřadu a zejména využívat rezervační systém nebo si schůzku vždy předem domluvit.

Otevření MU Tišnov v obvyklých hodinách


Publikováno 22. 2. 2021 13:15

Městský úřad Tišnov má od 1. 3. nový režim úředních dnů

Vážení občené,

věnujte pozornost sdělení MěU Tišnov:

Od 5.3.2021 opět nebude pátek úředním dnem (nicméně 5.3. ještě vyřídí veškeré občany, kteří se zarezervovali přes rezervační systém).

V zájmu ochrany zdraví doporučují všem návštěvníkům MěÚ Tišnov pečlivě zvažovat každou návštěvu úřadu a zejména využívat rezervační systém nebo si schůzku vždy předem domluvit.

úřední hodiny MU Tišnov od 1.3.png


Publikováno 4. 3. 2021 16:17

Informace pro občany k epidemii koronaviru COVID-19

Vážení občané,

z důvodu rozšíření infekce koronavirem COVID-19 (SARS-CoV-2) do České republiky zde uvádíme odkazy na oficiální zdroje, kde najdete informace o aktuální situaci a jak se chovat.

Další informace zde budou aktualizovány...

Změna v nošení ochranných prostředků od 25. 2. 2021

Vzory formulářů pro opuštění místa trvalého pobytu v souvislosti s usnesením vlády č. 216 ze dne 26. 2. 2021

Všem osobám se s účinností ode dne 25. února 2021 od 00:00 hod. do odvolání tohoto mimořádného opatření zakazuje pohyb a pobyt bez ochranných prostředků dýchacích cest (nos, ústa), kterým je respirátor nebo obdobný prostředek (vždy bez výdechového ventilu) naplňující minimálně všechny technické podmínky a požadavky (pro výrobek), včetně filtrační účinnosti alespoň 95 % dle příslušných norem, které brání šíření kapének, a to:

  1. ve všech vnitřních prostorech staveb, mimo bydliště nebo místo ubytování (např. hotelový pokoj),
  2. na všech ostatních veřejně přístupných místech v zastavěném území obce, kde dochází na stejném místě a ve stejný čas k přítomnosti alespoň 2 osob vzdálených od sebe méně než 2 metry, nejedná-li se výlučně o členy domácnosti.
  3. dále v prodejnách, provozovnách služeb, zdravotnických zařízeních, zařízení sociálních služeb, v prostředcích veřejné dopravy, na nástupišti, v přístřešku a čekárně veřejné dopravy, v motorových vozidlech, ledaže se v motorovém vozidle nachází pouze osoby z jedné domácnosti, s výjimkou dětí od 2 do 15 let, které i na těchto místech mohou nosit ochranné prostředky.

Celé znění najdete zde.

Prodloužení nouzového stavu od 15. 2. 2021 na dobu 14 dní

Podle usnesení vlády ČR ze dne 14. 2. 2021 se prodlužuje nouzový stav v souvislosti s epidemií viru SARS CoV-2 od 15. 2. 2021 na dobu 14 dní. Více se dovíte zde.

Zůstávají v platnosti pravidla pro pátý stupeň PES. 

Očkování pro seniory 80+

Prodloužení nouzového stavu v souvislosti s epidemií viru SARS CoV-2 (23. 12. 2020)

 Vláda ČR podle čl. 6 odst. 2 ústavního zákona č. 110/1998 Sb., o bezpečnosti České republiky, prodlužuje do 22. ledna 2021 nouzový stav.

Dřívější usnesení vlády z 20. 11., 14. 12. a 17. 12. se prodlužují do 26. 12. do 23.59. Vláda s účinností od 24. prosince 2020 od 00:00 hod. povoluje cesty na shromáždění pořádané církví nebo náboženskou společností a účasti na něm v čase od 24. prosince 2020 od 23:00 hod. do 25. prosince 2020 do 01:59 hod.

Pátý stupeň PES bude platit od 27. prosince.

Vláda s účinností ode dne 27. prosince 2020 od 00:00 hod. do dne 10. ledna 2021 do 23:59 hod.

I. zakazuje volný pohyb osob na území celé České republiky v době od 21:00 hod. do 04:59 hod. s výjimkou:

  1. cest do zaměstnání a k výkonu podnikatelské nebo jiné obdobné činnosti a k výkonu povinnosti veřejného funkcionáře nebo ústavního činitele,
  2. výkonu povolání,
  3. výkonu činností sloužících k zajištění
    a) bezpečnosti, vnitřního pořádku a řešení krizové situace,
    b) ochrany zdraví, poskytování zdravotní nebo sociální péče,
    c) veřejné hromadné dopravy a další infrastruktury,
    d) služeb pro obyvatele, včetně zásobování a rozvážkové služby,
  4. neodkladných cest, jejichž uskutečnění je nezbytně nutné i v nočních hodinách z důvodu ochrany života, zdraví, majetku nebo jiných zákonem chráněných zájmů,
  5. venčení psů do 500 metrů od místa bydliště,
  6. účasti na hromadné akci dovolené podle bodu VI tohoto krizového opatření,
  7. cest zpět do místa svého bydliště;

II. zakazuje volný pohyb osob na území celé České republiky v době od 05:00 hod. do 20:59 hod. s výjimkou:

  1. cest do zaměstnání a k výkonu podnikatelské nebo jiné obdobné činnosti a k výkonu povinnosti veřejného funkcionáře nebo ústavního činitele,
  2. nezbytných cest za rodinou nebo osobami blízkými,
  3. cest za účelem nákupu zboží a služeb nebo poskytnutí služeb, včetně zajištění potřeb osob příbuzných a blízkých, zajištění péče o děti, zajištění péče o zvířata, odkládání odpadu,
  4. cest za účelem zajištění zboží a služeb podle bodu 3 pro jinou osobu (např. dobrovolnictví, sousedská výpomoc),
  5. cest do zdravotnických zařízení a zařízení sociálních služeb, včetně zajištění nezbytného doprovodu příbuzných a osob blízkých, a do zařízení veterinární péče,
  6. cest za účelem vyřízení neodkladných úředních záležitostí, včetně zajištění nezbytného doprovodu příbuzných a osob blízkých,
  7. výkonu povolání nebo činností sloužících k zajištění
    a) bezpečnosti, vnitřního pořádku a řešení krizové situace,
    b) ochrany zdraví, poskytování zdravotní nebo sociální péče, včetně dobrovolnické činnosti,
    c) individuální duchovní péče a služby,
    d) veřejné hromadné dopravy a další infrastruktury,
    e) služeb pro obyvatele, včetně zásobování a rozvážkové služby,
    f) veterinární péče,
  8. cest za účelem pobytu v přírodě nebo parcích a sportování na venkovních sportovištích,
  9. cest do vlastních rekreačních objektů a pobytu v nich,
  10. cest za účelem vycestování z České republiky,
  11. účasti na svatbě, prohlášení osob o tom, že spolu vstupují do registrovaného partnerství, a pohřbu, v počtu ne vyšším než 15 osob, a návštěvy hřbitova,
  12. cest za účelem účasti na vzdělávání včetně praxí a na zkouškách,
  13. cest za účelem voleb do orgánů zdravotních pojišťoven,
  14. účasti na shromáždění konaném v souladu s bodem IV,
  15. účasti na hromadné akci dovolené podle bodu VI,
  16. cest zpět do místa svého bydliště;

III. nařizuje

  1. omezit pohyb na veřejně přístupných místech na dobu nezbytně nutnou a pobývat v místě svého bydliště s výjimkou případů uvedených v bodech I a II,
  2. omezit kontakty s jinými osobami na nezbytně nutnou míru,
  3. pobývat na veřejně přístupných místech nejvýše v počtu 2 osob, s výjimkou
    • členů domácnosti,
    • zaměstnanců vykonávajících práci pro stejného zaměstnavatele,
    • osob společně vykonávajících podnikatelskou nebo jinou obdobnou činnost,
    • osob, které společně konají činnost, ke které jsou povinny podle zákona, a je tuto činnost nezbytné konat ve vyšším počtu osob,
    • dětí, žáků a studentů při poskytování vzdělávání ve školách či školských zařízeních, a zachovávat při kontaktu s ostatními osobami odstup nejméně 2 metry, pokud to je možné,
  4. zaměstnavatelům využívat práci na dálku, pokud ji zaměstnanci mohou vzhledem k charakteru práce a provozním podmínkám vykonávat v místě bydliště;

IV. omezuje právo pokojně se shromažďovat podle zákona č. 84/1990 Sb., o právu shromažďovacím, ve znění pozdějších předpisů, tak, že každý účastník je povinen mít ochranný prostředek dýchacích cest (nos, ústa), který brání šíření kapének

Informacemi o plošném antigenním testování na COVID-19 a odběrových místech - JMK - 16. 12. 2020

 Nechci COVID pod stromeček - jdu na test

Opatření od pondělí 23. 11. 2020

Od pondělí 23. 11. 2020 se přechází na stupeň 4!

Opatření od pondělí 23. 11. 2020 

 

 

Aktualizace 21. 10. 2020

Informace k zajištění léčivých přípravků během státem nařízené karantény:

Jak si zajistit léky v karanténě

 

Aktualizace 18. 5. 2020

Nastává období postupného rozvolňování přijatých opatření

Podmínky se budou opět překotně měnit, sledujte proto média a výše uvedené oficiální weby.

Jednoduchá opatření zůstávají stále platná:

  • nošení roušek venku v přítomnosti 2 osob a více s dodržením odstupu min. 2 metry, v budovách a v prostředcích veřejné dopravy
  • stálé dodržování osobní hygieny - časté mytí rukou, desinfekce rukou při vstupech do obchodů, na úřady, po použití služeb veřejné dopravy apod.

 

Nakládání s odpadem v době nouzového stavu a karantény

Vážení spoluobčané,

nakládání s odpadem v době nouzového stavu a karantény, má svá zvláštní pravidla, protože odpad může být zdrojem přenosu infekce.

Dbejte na maximální míru ochrany a osobní hygienu při nakládání s odpady.

Použité roušky, rukavice a kapesníčky ukládejte do plastového pytle. Ten odkládejte uzavřený do směsného komunálního odpadu. V žádném případě je nedávejte do tříděného sběru.

Žádné odpady NEODKLÁDEJTE mimo kontejnery a popelnice. 

Pokud nejste nakaženi ANI V NAŘÍZENÉ karanténě – nakládejte se svými odpady jako doposud – třiďte odpady tak, jak jste zvyklí.

Osoby v karanténě odpad nyní NETŘÍDÍ! Hrozil by přenos infekce.  Jste-li v karanténě, odkládejte veškeré odpady do pevného plastového pytle, případně do dvou slabších pytlů. Po naplnění (nejpozději však do 24 hodin) pytel pevně zavažte a na povrchu ošetřete dezinfekčním prostředkem. Poté jej můžete odložit do popelnic a kontejnerů na směsný odpad.

Vážení spoluobčané, všichni se snažte minimalizovat celkový objem a množství odpadů, které není v současné době nutné produkovat.

Chovejte se zodpovědně nejen sami k sobě a svému okolí, ale také k všem lidem, kteří pro nás zajišťují nakládání s odpady.

EKOKOM_LETAK_PANDEMIE_A4NA SIRKU_SMALLSIZE.JPG

 

Modrá linka nabízí psychickou podporu a pomoc v těkých situacích. Potřebujete podporu a pomoc pro zvládnutí svého trápení? Prožíváte těžké životní období? Cítíte se osaměle, máte strach nebo úzkosti ze současné situace? Potřebujete se poradit, jak řešit obtížnou životní situaci?

Modrá linka nabízí služby krizové pomoci po telefonu, skype, emailu či chatu.modra-linka-logo.png
Telefon: +420 731 197 477 nebo +420 608 902 410 (denně od 9 do 21 hodin)
Online chat: chat.modralinka.cz (denně od 12 do 21 hodin)
Skype: modralinka
Email: help@modralinka.cz

Cena volání je dle tarifu volajícího. Služba je anonymní, důvěrná a kontakt probíhá s odborným pracovníkem, vyškoleným v krizové intervenci.

Více informací najdete na www.modralinka.cz

 

Omezení provozu OÚ v rámci nutných protiepidemických opatření

Žádáme občany, aby v zájmu ochrany zdraví svého a obecného kontaktovali obecní úřad telefonicky (kontakty), elektronickou cestou, službami České pošty nebo vkládali svá podání do instalované schránky OÚ. 

Osobní návštěvu OÚ omezte na vyřízení nezbytných záležitostí.

Děkuji za pochopení

Tomáš Urban

starosta obce

 

nov_koronavirus_informace1.png jak_snit_riziko_nakaen_koronavirem1.png koronavirus_na_pravou_mru1.jpg

Informace z JMK [pdf] (9. 3. 2020)

2020025 KU JmK - letak A4 koronavirus B.PNG

 


Publikováno 2. 3. 2020 16:51

Formulář pro samoodečet stavu vodoměru

Datum konání: 30. 12. 2020

Z důvodu trvající mimořádné situace žádáme občany o nahlášení stavu vodoměru k 30. 12. 2020 prostřednictvím 

  1. formuláře, který jste dostali do schránky, a který můžete vhodit do hnědé schránky na OU nebo v úřední hodiny na OU;
  2. nebo formuláře, který si můžete stáhnout zde a po vyplnění a uložení jej můžete zaslat e-mailem na adresu ou@hlubokedvory.cz.

Formulář samoodečet stavu vodoměru ke stažení (docx)

Starší občané s obtížným přístupem k vodoměru mohou požádat o odečet starostu na tel. č. 774 982 155.

Žádáme o odpovědný přístup k tomuto řešení odečtu vodoměrů a děkujeme za pochopení.

Osobní údaje budou zpracovány výhradně pro potřebu evidence spotřeby vody dle podmínek GDPR obce.


Autor: Starosta TU Publikováno 18. 12. 2020 16:11

Plán svozů komunálního odpadu v roce 2021

Plán svozů komunálního odpadu v roce 2021 (XLSX)


Publikováno 23. 12. 2020 20:07

Svoz komunálního odpadu o vánočních svátcích

Datum konání: 24. 12. 2020

Vážení občané,

ve čtvrtek 24. 12. 2020 proběhne standardní svoz komunálního odpadu.


Autor: TU Publikováno 23. 12. 2020 11:02