Změna velikosti písma

Fulltextové vyhledávání 2.0

Drobečková navigace

Úvod > Aktuality

Aktuality


 

Štítky:






















Oznámení o přerušení dodávky elektrické energie

Datum konání: 9. 6. 2021

Oznámení o přerušení dodávky elektrické energie (09.06.2021 od 07:00 do 17:00)


Publikováno 20. 5. 2021 18:22

Otevření MŠ Venkov

Paní ředitelka MŠ Venkov sděluje, že od pondělí 10. května bude obnoven provoz naší MŠ pro všechny děti.


Publikováno 5. 5. 2021 18:43

Očkování pro osoby pečující o osobu

Pečující mohou požádat ÚP ČR o KÓD NA OČKOVÁNÍ

Očkování osob pečujících.pdf

 


Publikováno 3. 5. 2021 16:21

Nabídka revize a kontroly kotlů a revize, kontroly a čištění komínů

Datum konání: 14. 5. 2021

Firma: TOPENÁŘSKÝ SERVIS s.r.o. a společenství kominíků a topenářů.

Bude provádět v naší obci revize kotlů na tuhá paliva. Dále pak provádí revize, kontroly a čištění komínů, kontroly kotlů na plynná paliva.

Termín revizí a kontrol se uskuteční v PÁTEK dne 14.5.2021

  • cena za kontrolu a čištění komínu je 350 kč
  • cena za kontrolu a čištění plynového kotle je od 350 kč
  • cena za revizi kotle na tuhá paliva je 800 kč 

Zájemci se mohou objednat telefonicky na telefonním čísle: 608 748 989

TOPENÁŘSKÝ SERVIS s.r.o

Malá Morávka 287, 793 36

IČO:  04346971

Identifikační čísla spolupracujících subjektů: 04346971, 05104815, 02138115, 02695308


Publikováno 28. 4. 2021 20:21

Očkování psů proti vzteklině v obci

Datum konání: 1. 5. 2021

V naší obci bude dr. Dvořák očkovat psy proti vztekliněvzteklina.png

v sobotu 1. 5. od 11.30 do 12.00 hodin u autobusové zastávky/na chodbě OU.

Cena jednoduché vakcíny - 120,- Kč, kombinované 250,- Kč.

Nezapomeňte na očkovací průkaz pro psa a roušku pro majitele!

MVDr. Marek Dvořák, tel. 516 437 624, mobil 602 556 996.


Publikováno 28. 4. 2021 20:03

Informace z MěÚ Tišnov - využívání rezervačního systému pro kontaktování OSŘ a OÚZ

S ohledem na šíření onemocnění COVID 19 na pracovištích Městského úřadu Tišnov jsme na Odboru stavebního řádu a Odboru územního plánování přijali od 14. dubna 2021 opatření, o kterých chceme Vás a Vaše občany informovat.

V rámci protiepidemických opatření upřednostňujeme písemný, elektronický či telefonický kontakt před osobním, což napomáhá snížit riziko nákazy jak klientů úřadu a osob v jejich okolí, tak zaměstnanců úřadu. Osobně vyřizujte jen nezbytné záležitosti. Kontakty všech zaměstnanců MěÚ Tišnov včetně úředních hodin a dalších aktuálních informací o chodu úřadu naleznete na webových stránkách města Tišnov https://www.tisnov.cz/urad/mestsky-urad. Pro účely online komunikace s úřady si občané mohou zřídit datovou schránku na jakékoliv pobočce Czech POINT.

Doručování písemností lze v souladu s právními předpisy učinit prostřednictvím poštovní přepravy, nebo elektronicky do datové schránky města Tišnov, IDDS: qzjbhat, nebo na elektronickou adresu podatelny epodatelna@tisnov.cz, podrobnosti na https://www.tisnov.cz/urad/elektronicka-podatelna. Písemná podání nebo ústní podání do protokolu může osobně klient učinit každý pracovní den v rámci úředních hodin podatelny. Písemné podání je také možné kdykoli bez omezení vhodit do schránky na budově MěÚ, nám. Míru 346. Doporučujeme klientům uvádět v písemnostech kontaktní telefonní číslo nebo e-mail.

Pokud klient dospěje k rozhodnutí, že nemůže svoji věc řešit výše uvedeným způsobem, ale chce na odboru vykonat osobní návštěvu, je nezbytné rezervovat si přesný termín a čas schůzky, kdy bude příslušným pracovníkem očekáván. V případě nepřítomnosti se pracovníci odboru vzájemně zastupují.

Rezervační systém MěÚ Tišnov je dostupný na adrese https://www.tisnov.cz/urad/rezervacni-system. Rezervaci schůzky můžete na stejném místě zrušit a uvolnit tak místo jinému klientovi. Rezervaci je také možné učinit telefonicky. Systém umožňuje pracovníkovi úřadu předem klienta kontaktovat na zadané telefonní číslo nebo e-mail. Po úspěšně provedené rezervaci tedy můžete být kontaktováni pracovníkem úřadu k upřesnění účelu schůzky pro přípravu materiálů. Z dosavadních zkušeností vyplývá, že dotazy nebo požadavky klientů mnohdy nevyžadují osobní návštěvu úřadu a pracovník požadavek klienta vyřeší písemně nebo telefonicky. Proto naše pracoviště tento způsob preferuje, neboť i klientům rezervace předem přinese úsporu času při čekání ve frontě a mnohdy i cestovní náklady.

Pokud klient jako účastník správního řízení chce nahlédnout do správního spisu, postupuje na základě poučení a informací uvedených v písemnosti správního orgánu, jež mu byla doručena do vlastních rukou nebo prostřednictvím úřední desky. Na základě rezervace nebo jiné domluvy s pracovníkem úřadu se dostaví v dohodnutý den a hodinu na úřad a bude mu výkon práva umožněn.

Při osobní návštěvě budov Městského úřadu Tišnov připomínáme, že platí ve smyslu nařízení vlády ČR povinnost nosit respirátor FFP2 nebo nano roušku chránící ústa i nos. Ihned po vstupu do budovy je klient povinen provést dezinfekci rukou z instalovaných bezdotykových dávkovačů a po celou dobu pobytu v budově dodržovat minimální odstup 2 m od jiných návštěvníků i zaměstnanců úřadu. Porušením vládního nařízení se návštěvník vystavuje vykázání z úřadu bez odbavení.

Děkujeme za pochopení a trpělivost v této složité době. Zavedenými změnami se snažíme najít komunikační cestu příznivou pro všechny, tedy klienty i zaměstnance úřadu. V příloze přikládáme kontaktní údaje MěÚ Tišnov a všech pracovníků Odboru stavebního řádu a Odboru územního plánování. Prosíme o zpřístupnění uvedených informací Vašim občanům dle zvyklostí ve Vaší obci.

Bc. Soňa Matušková, vedoucí Odboru stavebního řádu

Ing. Alena Doležalová, vedoucí Odboru územního plánování

V Tišnově dne 14. dubna 2021

 

Kontaktní údaje

Adresa: Městský úřad Tišnov, nám. Míru 111, 666 19 Tišnov

telefon (spojovatelka): 549 439 711

GSM (T-Mobile): 776 586 408, 776 850 544 (dovoláte se ke spojovatelce)

ID datové schránky: qzjbhat

Elektronická adresa podatelny epodatelna@tisnov.cz

 

Kontaktní údaje pracovníků Odboru stavebního řádu a Odboru územního plánování Městského úřadu Tišnov, budova Nám. Míru 346 (nad Poliklinikou):

ODBOR STAVEBNÍHO ŘÁDU

Vedoucí Bc. Soňa Matušková 549 439 719 sona.matuskova@tisnov.cz
Administrativa Hana Dospíšilová 549 439 750 hana.dospisilova@tisnov.cz
Referentka SÚ   Petra Cíková 549 439 754 petra.cikova@tisnov.cz
Referentka SÚ   Ing. Dana Kratochvílová 549 439 751 dana.kratochvilova@tisnov.cz
Referentka SÚ   Ivana Havlišová 549 439 753 ivana.havlisova@tisnov.cz
Referentka SÚ   Ing. Monika Svobodová 549 439 748 monika.svobodova@tisnov.cz
Referentka SÚ   Ing. Michaela Trdá 549 439 758 michaela.trda@tisnov.cz
Referentka SÚ  Petra Muselíková Vladíková  549 439 761  petra.muselikova@tisnov.cz

 

ODBOR ÚZEMNÍHO PLÁNOVÁNÍ

Vedoucí Ing. Alena Doležalová 549 439 755 alena.dolezalova@tisnov.cz
Referentka OÚP Ing. Hana Červenková 549 439 757 hana.cervenkova@tisnov.cz
Referentka OÚP  Ing. Natálie Konečná 549 439 733 natalie.konecna@tisnov.cz
Administrativa, památková péče  Bc. Eva Patloková 549 439 749 eva.patlokova@tisnov.cz
Územně analytické podklady  Mgr. Pavel Lunda 549 439 732 pavel.lunda@tisnov.cz
Závazná stanoviska OÚP Ing. Daniela Koudelková 549 439 765 daniela.koudelkova@tisnov.cz 

 


Publikováno 19. 4. 2021 18:13

Aktualizované informace o Sčítání 2021

V důsledku protiepidemických opatření bylo dne 30. 3. 2021 vydáno oznámení o prodloužení možnosti sečíst se online až do 11. 5. 2021.

Pokud se někdo nesečte online, bude od 17. 4. do 11. 5. 2021 vyplňovat listinný formulář. Od 14. 4. 2021 začne distribuce oznámení s termínem, kdy bude těmto domácnostem formulář doručen. Samotné formuláře začnou sčítací komisaři doručovat od 17. 4. 2021. Vyzvednout si formulář bude také možné na kontaktních místech sčítání zřízených na vybraných pobočkách České pošty a krajských správách Českého statistického úřadu. Jména a čísla průkazů sčítacích komisařů, seznam sčítacích obvodů v obci a adresy kontaktních míst bude možné zjistit a případně i vytisknout na webu https://scitani.ceskaposta.cz.

Leták Sčítání 2021 [pdf]

BEZPEČNĚ, ONLINE, RAZ DVA. SČÍTÁNÍ 2021 [docx]


Publikováno 19. 4. 2021 17:12

Sčítání lidu 2021 začíná již tuto sobotu 27. 3.

Z důvodů epidemické situace byla možnost sečíst se online prodloužena do 11. 5.

Připomínáme, že v sobotu 27. 3. začíná Sčítání lidu 2021, které je povinné pro občany České republiky a trvalým pobytem na území státu a cizince, kteří mají v ČR trvalý nebo přechodný pobyt nad 90 dnů.

Nejvhodnější je vkládat svá data pomocí počítače, tabletu nebo mobilu, a to buď prostřednictvím elektronického sčítacího formuláře na webu www.scitani.cz, nebo pomocí mobilní aplikace Sčítání21 dostupné v Google Play a App Store..

Pokud na sčítání využijete elektronický formulář, máte na jeho vyplnění čas od 27. března do 9. dubna.

Jestliže využijte listinné podání, čas na vyplnění a poslání máte od 17. dubna do 11. května.

Více informací najdete zde!


Publikováno 25. 3. 2021 22:18

Hodina Země - v sobotu 27. 3. nebude od 20.30-21.30 svítit veřejné osvětlení

Datum konání: 27. 3. 2021

Vážení občené,

naše obec se připojí k akci Hodina Země a to v sobotu 27. 3. 2021, kdy na jednu hodinu (20.30-21.30) bude vypnuto veřejné osvětlení a nasvícení kapličky. 

Tato akce slouží k uvědomění si ohrožení našeho světa klimatickou krizí způsobenou zejména používáním fosilních paliv – uhlí, ropy, zemního plynu. Symbolickým zhasnutím dáváme najevo, že nám ochrana klimatu není lhostejná.

Akci můžete podpořit i ve svých domovech vypnutím světel a všech zbytných elektrických spotřebičů.

Co dělat při Hodině Země?

Hodina země


Publikováno 25. 3. 2021 21:51

Oznámení o odečtech elektroměrů společností EG.D.

Datum konání: 23. 3. 2021 - 24. 3. 2021

Oznamujeme občanům, že ve dnech  23.-24. 3. 2021 budou probíhat odečty elektroměrů.

Pokud máte nepřístupný elektroměr, zaznamenejte stav elektroměru a umístěte na viditelné místo.

EG.D. (dříve E.ON Distribuce)


Publikováno 20. 3. 2021 8:34